tisdag 1 september 2009

Tisdag

Sis & jag

Redan andra dagen på denna vecka. Jag vaknade klockan 06.00 imorse och kunde inte somna om. Kul. I och för sig var jag tvungen att ta tidiga bussen idag för jag började 08.15, så det gjorde inte så mycket. Idag ska vi ta skolfoto, jag hatar verkligen det. Jag har lyckats missa alla andra foton men idag kan jag inte smita. Man försöker göra sig skitsnygg sen tar det 1 minut och man inser att man ser ut som helvete när det väl är taget. Samma sak varje gång.

Efter skolan ska jag träffa Elin, vi ska hälsa på farmor i hennes nya lägenhet och se hur hon har fått det. Hoppas att jag kan smita iväg lite tidigare från skolan eftersom vi endå har SP-dag på eftermiddagen = leka lekar. Känns inte så lockande.

Hörs /L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar