tisdag 8 september 2009

Tisdag

En gammal bild på Lisa och mig när vi hade 80-tals tema i ettan! haha

Hallå där. Sitter i datasalen och försöker skriva på mitt och Lisas projektarbete. Det går faktiskt väldigt bra. Vi håller på att skriva en bok om att leva med anorexi och ångest. Hittills har vi fått ihop ca 40 boksidor. Nöjda!

Snart är den här dagen slut och jag ska bege mig till bussen och fara hem till min fina Johan. Har längtat efter honom. Vi sågs ju knappt igår och imorse hann vi bara pussa varandra hej då innan jag var tvungen att kila. Fast jag tycker det är dåligt att deras tränare tvingar dom att träna idag, dagen efter match. Jag vill ju mysa hela kvällen med han! Aja han hinner iaf hem till Idol! Tjiho. Älskar de första avsnitten när man får se alla gör bort sig ;)

Hörs /L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar