söndag 13 september 2009

Söndag


Hallå vad händer? Helgen går för fort. Alldeles för fort. Jag orkar inte vänta hela fem dagar tills nästa gång det helg. Men just det! nu blev jag lite glad igen....jag är ledig på onsdag!!! Så skönt. Och Johan är också hel ledig då. Mums, en hel dag att bara mysa på. ( typ som vi inte myser tillräckligt, tycker ni ) Är man kär så är man.
Jag ringde till han nyss, han måste lära sig att svara gulligare i telefonen.
(Jag) - Heeej!
(Han) - mm....
(Jag) - Oj, vad sur du låter! (endå gullig ton på rösten)
(Han) - Neee..(skrattar, typ som säg det du vill så jag kan få lägga på)

haha, ja får ta ett snack med honom senare ;) Snart ska jag och hans mamma gå ner för att se dom slå Lindome stort! Själv har jag gått och blivit en riktig fotbolls fru, sitter på läktaren och hejjar och verkligen försöker förstå mig på varför de gör som de gör. Ser varenda fotbollsmatch på tv:n och vet allas plasering i tabellen. Heja Lelli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar