måndag 31 augusti 2009

Min helg


Min helg har varit alldeles lagom lugn(!). Fredag eftermiddag hade jag tänkt att göra massor av saker medans Johan var och tränade. Istället somnade utslagen med min bok i handen. Vaknade klockan sju. Lagom tills Johan var hemma. Vi tillbringade kvällen i soffan med tacos, glass och postkodsmiljonären. Natten för min del var hur skön som helst. Men Johan höll enligt honom på att dö. Han försökte väcka mig och berätta att han hade stans tandvärk. Jag mumlade bara och somnade om. Lördagen blev stressig när vi begav oss till Sörping för att hjälpa farmor att flytta. Mycket till flytt blev det inte. Vi var tvungna att fara till jourhavande tandläkare med Johans käft. Aj aj vad ont han hade. Tandläkaren slipade lite, tog lite kort, skrev ut recept och tog massa pengar. Lördagskvällen blev även den väldigt lugn. Mycket skönt. Söndagen skulle Johan ha spelat match, men eftersom visdomständerna spökade var han fortfarande helt död. Så vi bänkade läktaren tillsammans med Gica och mamma och Alice och såg Sylvia vinna med 3-0 mot motala! Yey.


Nu ska jag snart springa på lektion! Hörs /L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar