torsdag 10 september 2009

En dag på akuten


Hallå. Imorse vaknade jag och hade som jag brukar ont i magen. Men jag kände att det var värre än det brukar vara och jag kunde knappt stå upp. Då jag ringde mamma så hon kom in till stan och skjutsa mig till akuten. Vi var där straxt efter klockan nio och hemma halv tre. Vilken service. såklart hittar de inget fel på mig. Det kan vara magkatarr och att jag äter för oregelbundet. Men jag ska få komma tillbaka snart och göra ett ulrtaljud så får de se om det är något.

Nu känner jag mig lite små mör i benen. Skönt! Tog mig nämligen en välbehövlig powerwalk nyss. Svetten riktigt rann i pannan när jag kom hem. Så nu sitter jag nyduschad och väntar på att mitt hjärta ska komma hem från träningen så ska vi mysa och se på Idol :)

Ta hand om er! /L.

1 kommentar:

  1. Jag hörde, mamma sa det! Mårndu bättre nu då?
    Jag ringer dig sen kan vi prata om imorgon :)
    Puss Puss bästa sis

    SvaraRadera