torsdag 3 september 2009

Regnig torsdag



Hallå. Idag har varit en allmän grå och trist dag. Jag vaknade med magsmärtor som inte var av denna värld. Det fanns inte en chans att jag skulle kunna gå till skolan, så jag försökte somna om igen. Det gick sådär. Johan sov som en stock medens jag låg mest och slummrade och drömmde massa skumma saker. Jag har haft ont i magen i flera dagar nu och mått illa. Jag hatar det. Fast endå blir jag alltid sugen på knaperstekta mamma scan köttbullar med massa med grillkrydda på. Haha jag vet det låter dö skumt men så är det. Får se om jag käkar några ikväll, men johan snackade om räkor. Jaja får se.

Igår kväll var det dags för Gica och mig att hoppa i fotbollsskorna igen(!) Vi båda har ju spelat för ett par år sedan och är lite små sugna igen. Så vi två och Micke åkte ut till himpa för att se om all bollkänsla var borta, men nej nej. Vi var ju riktiga proffs ju, kanske i division 1 spelare men minst division 2!!!! haha.
Nee nu ska jag se på Gossip Girl och hålla en tumme för att det slutar regna för Elin och jag har planerat en promenad senare. Hörs /L.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar